بی نام و نشان

موقتا بعدا صاحب پدر مادر می شوم

بی نام و نشان

موقتا بعدا صاحب پدر مادر می شوم

چاق سلامتی

آمده ام تا تو نگاهم کنی 

دیر شد اما آمدیم . یعنی همتی گرد قلمبه سینا امامی و این وبلاگ را پیش کشی برایمان جفت و جور کرد (دمش گرم ) .

حالا گیجی می زنم نمیدانم که باید دندانهای سینا امامی را بشمارم یا کلیدهای کیبورد را ؟؟؟

ولی در هر صورت فکرش را که می کنم می بینم اینجوری بدک هم نیست که پاره آجرهای افکارت را قربال کرده یا نکرده بریزی توی این محیط ول بدهی به امان خدا مابقی اش دیگر به تو ربطی ندارد (خودم ) حالا نوشته اهایت که تزریق شده به دیگری میخواهد دردش بگیرد یا نه ؟ زائو شود ، سقط کند چیزی را که از تو حامله شده ؟ و یا اینکه هیچ مثل پشمک از کنار نوشته هایت بگذرد .

و خوبی بعدی اش این است که  وقتی داری این کلمات را کلید می کنی ، میتوانی خمیازه بکشی که زبان کوچکت از بیست فرسخی دیده شود یا اینکه چه می دانم دست بکنی توی دماغت و یا هرکار دیگر . . . و دیگر از این نترسی که وقتی می خواهی با صدای بلند داد بزنی ( من هستم ) یکی ببیند چو کند از فردا که فلانی بلد نیست فیگور آدمهای متفکر را بگیرد ، اصلاً قواره ی این حرفها نیست و غیره .

خلاصه خوشمان آمد خوب جایی است .

نظرات 6 + ارسال نظر
ماهی بالی شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com/

با خودم فکر کرده بودم این آدم امکان دارد شاید اگر از دستش در برود یه کار مفیدی انجام دهد ولی هنوز غیر قایل باور است

خیلی دورم ماهی بالی ، خیلی دور
میدونی چند ساله واسه خودم دست تکون ندادم ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام.ماسرحدی هستیم اماخیلی ارادت داریم.وبلاگ قشنگی دارید.شعرهم که میگین.خبرنداشتم.دلم می خوادبیشتربراتون بنویسم اماناگهان چه زوددیرمیشود.بازم سراغتون میام.موفق باشید.تابعد

سبز نبوی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.sabzenabavi.com

بسم رب الشهداء و الصدیقین
سایت موج سبز توسط ارتش سایبری ایران(حامیان موج سبز ) هک شد

www.sabzenabavi.com

سبز نبوی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.sabzenabavi.com

بسم رب الشهداء و الصدیقین
سایت موج سبز توسط ارتش سایبری ایران(حامیان موج سبز ) هک شد

www.sabzenabavi.com

سبز نبوی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.sabzenabavi.com

بسم رب الشهداء و الصدیقین
سایت موج سبز توسط ارتش سایبری ایران(حامیان موج سبز ) هک شد

www.sabzenabavi.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد